مـــن و تــــو
دنیا یه رنگین کمونه... هفت رنگ داره... کمونه... قشنگه... اما زودگذر... به وب ما خوش اومدید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 42049
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



ABOUT
CATS
TAGS
PAST
LINKS
POSTS
CODES
TEMP
مـــن و تــــو
me & u
جمعه 7 مهر 1391



کنار آشنایی تو،آشیانه کردم


 

 

فضای آشیانه راپرازترانه کردم

 

 

کسی سئوال می کند به خاطر چه زنده ای

 

 

ومن برای زندگی تورابهانه میکنم



نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت12:44---7 مهر 1391
سلام وبجابی داری به منم سربزن
میگم که: مرسی چشم


crazy
ساعت12:27---7 مهر 1391
سلامم وب زیبایی دارید....پست هاتونم خوبه..موفق باشید...به منم سر بزنید خوشحال میشم...با چه اسمی لینکتون کنم

منتظر حضور گرمتون هستممیگم که: ممنونم،سرم خواهم زد؛


مسعود
ساعت12:20---7 مهر 1391
از وبلاگت دیدن کردم وبلاگ خوبی داری مخصوصا مطالبش عالی بود حالا نوبت تو که از وبلاگم دیدن کنی ونظر هم بدی اگه خواستی لینکم کن تا منم لینکت کنم

مدیر وبلاگ:مسعود





masoud200.loxblog.com/



موضوع وبلاگم:اخبار بازیها
میگم که: مطمینی اول یه نگاه کوچولو به وبمون انداختی بعد کامنت گذاشتی؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





hadiseh